嗨,不曉得喜愛我們網站的朋友,是不是也有聽電音的習慣呢 ? 本次向各位推薦的曲目為

"Something Just Like This ",此歌曲音樂柔軟,歌詞簡單,搭配主唱充滿故事性的嗓音,無論是工作用,或是夜深人靜時,配來想事情都非常適合,在這推薦給各位。

【影音】
中文字幕版



原版

【歌詞】
I’ve been reading books of old
曾讀過無數的古書

The legends and the myths
那些口耳相傳的傳奇和神話

Achilles and his gold
阿基里斯和他的黃金戰甲

Hercules and his gifts
海克力斯與他天生的神力

Spiderman’s control
蜘蛛人和他的平衡感

And Batman with his fists
蝙蝠俠的拳頭

And clearly I don’t see myself upon that list
顯然的 我並沒有資格成為他們其中一員



She said, where’d you wanna go?
她說 :「你想成為怎樣的人?」


How much you wanna risk?
「你願意為它付出多少?」


I’m not looking for somebody
而我在找尋的並不是


With some superhuman gifts
並不是一個超人的天賦


Some superhero
不是成為一位人人景仰的超級英雄


Some fairytale bliss
不是童話故事中的幸福美滿


Just something I can turn to
只是一件值得我埋頭苦幹的差事


Somebody I can kiss
和一個我能親吻的人


I want something just like this
我奢求的不過如此而已

Doo-doo-doo, doo-doo-doo


Doo-doo-doo, doo-doo


Doo-doo-doo, doo-doo-doo



Oh I want something just like this
噢 我想要的不過如此罷了

Doo-doo-doo, doo-doo-doo


Doo-doo-doo, doo-doo


Doo-doo-doo, doo-doo-doo


Oh I want something just like this
噢 我想要的就只有這麼多

I want something just like this

我想要的就不過如此罷了


I’ve been reading books of old
曾讀過無數古籍


The legends and the myths
那些令人景仰的傳奇和神話


The testaments they told
牧師神父口中的聖經故事


The moon and its eclipse
明月和她月蝕的傳說


And Superman unrolls
那正褪去西裝


A suit before he lifts
準備拯救人們的超人


But I’m not the kind of person that it fits
而我並不是那樣的天選之人




She said, where’d you wanna go?
她說:「你想成為什麼樣的人?」

How much you wanna risk?
「你又有多少的膽試?」

I’m not looking for somebody
而我找尋的並不是


With some superhuman gifts
並不是有著超人般的天賦


Some superhero
不是人人景仰的超級英雄


Some fairytale bliss
不是童話故事裡的幸福美滿


Just something I can turn to
只是一件值得我埋首的差事


Somebody I can miss
和一個我能時時惦念的人



I want something just like this
我想要的就這麼多了


I want something just like this
我想要的不過如此而已



Oh I want something just like this
噢 我奢望的不過如此


Doo-doo-doo, doo-doo-doo


Doo-doo-doo, doo-doo


Doo-doo-doo, doo-doo-doo


Oh I want something just like this
噢 我想要的不就如此

Doo-doo-doo, doo-doo-doo


Doo-doo-doo, doo-doo


Doo-doo-doo, doo-doo-doo




Where’d ya wanna go?
你想成為什麼樣子?


How much you wanna risk?
你有多少的膽試?


I’m not looking for somebody
我並不想成為


With some superhuman gifts
不想擁有超人的天賦


Some superhero
不想成為超級英雄


Some fairytale bliss
不奢求童話故事的完美大結局

Just something I can turn to
只是一件值得我埋首苦幹的差事


Somebody I can kiss
和一個我能細細親吻的人


I want something just like this
我想要的不過如此




Oh I want something just like this
噢 我想要的不過如此

Oh I want something just like this

噢 我奢求的不就如此

Oh I want something just like this

噢 我渴望的不過如此

Oh I want something just like this
噢 我奢求的不過如此

發表評論

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © AICL社群娛樂集團 - 網站區 - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -